6 Haziran 2013 Perşembe

Merhaba

Değerli blogseverler her ne kadar blog yazma popülerliğini kaybetmiş olsa da bu beni bağlamadı  genelde popüler olan şeylere karşı bir alerjim vardır belki de blog yazmayı bugüne bırakmam bundan dolayıdır. İlk yazıda yeni oluşturduğum blogumu ve kendimi biraz anlatayım istiyorum.

Öncelikle kimse bunun bir kültür-sanat blogu olduğunu düşünmesin, mizah blogu hiç değil, moda-kozmetik kesinlikle değil. İş bu blog tamamen doğaçlama, akla gelen düşünceler çevresinde yazılar yazmak, düşüncelerini ifade etmeye çalışmak için oluşturulmuştur :) Ben kendimi bildim bileli bir şeyler yazarım; şiir denemelerim bile vardır ki bunlara cidden ben bile bugün, dünkü yazdıklarıma bakınca gözlerim yaşarmadan okuyamıyorum, yanlış anlaşılmasın duygusallıktan ya da verilen yoğun düşüncelerden değil, gülmekten :) çok başarılı olduğum söylenemez, olsun ama ne önemi var?, ben yazmayı sevenlerdenim. Yazılarım genelde okuduğum beni etkileyen bir söz üzerine bazen dinlediğim bir şarkı, izlediğim bir filmin bana hissettirdikleriyle ilgilidir, bazen de yaşadıklarım veya bana yaşadıklarını anlatanlar üzerinedir. Kısacası yazmak için yazmam ama her konu hakkında düşüncelerini yazarak paylaşmaktan mutluluk duyan biriyim.

Daha önce blog yazarlığı yapmadım, ama blog okumak bana hep keyif vermiştir. Sosyal platform olarak ekşi sözlükte düşüncelerini paylaşan biriyim, istedim ki bir tane de blogum olsun ve bana yazı yazacak, paylaşacak bir yer daha açılsın. Okunur mu okunmaz mı bilmiyorum, yorumlar yazılır, takipler alınırsa mutlu olucağım ama dediğim gibi yazmayı sadece bir ihtiyaç olarak görüyorum ve beni hayatta rahatlatan bir yol olduğu için bugüne kadar yazdım ve yazmaya devam edeceğim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder