9 Haziran 2013 Pazar

İNTERNET DÜŞÜNCE GÜNLÜĞÜM

Blogcum seni açalı henüz 3 gün oldu,önce paylaşıma açık yapayım, paylaşayım istedim ama cıkkk ben seni paylaşmak istemiyorum:) en azından şimdilik. Seni internet duygu ve düşünce  günlüğüm olarak isimlendiriyorum. Bu isimde bu sabah düşünürken ortaya çıktı. Sabah aklıma ilkokul, lise dönemim geldi malum üniversiteden mezun olma konumunda biri olarak biraz duygusala mı bağladım bilemiyorum ama kendimde ki değişimi düşündüm ve bu arada neden günlük yazmadım diye sordum. Sonra düşündüm de ben pek öyle herşeyi sabah kalktım bunu yaptım, şuraya gittim vs. den çok duygusal ve düşünce anlamında  yaşadıklarını yazmayı seven biriyim ve senin adında oradan doğaçlama yani:) şimdi bunları seninle konuşuyormuş gibi yazıyorum beni şizofren falan sanma olur mu:) ilerde belli olmaz okuyanlarımız olabilir:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder